loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

بروزترین ها

About 1,130,000 results(0.69 seconds)  Page 2 of about 1,130,000 results(0.46 seconds)  Search Results بهترین ها a

About 1,130,000 results(0.69 seconds) 
Page 2 of about 1,130,000 results(0.46 seconds) 

Showing results for نگاه نکن که بیم منم خوب میشم یه روز
Search instead for ننگاه نکن که بیم منم خوب میشم یه روز


شهاب مظفری نگاه نکن که بیم منم خوب میشم یروز ... اون چشمای نابت خیرست به من هااا حالو روزمو ببینو بخند یه لیوان چند تا قرص حاله من خوب نی نپرس دیگه خستم از این ...

نگا نکن که بی کسم منم خوب میشم یه روز - دانلود آهنگ جدید

downloadmusic.sherziba.ir/.../نگا-نکن-که-بی-کسم-منم-خوب-میشم...
Aug 21, 2016 - Jul 29, 2016 - نگاه نکن که بیم منم خوب میشم یه روز از شهاب مظفری – دانلود آهنگ. ... دانلود آهنگ جديد شهاب مظفری به نام فصل بی برگ . ... نگاه نكن كه ...
Apr 30, 2016 - نگاه نكن كه بي كسم هنوز. منـمــ خوب ميشمـ يه روز. -- ترانه ي ( نرو... بمون ) كاري از من با ملودي و صداي شهاب مظفري كه تا كمتر از يك ماه ديگه خواهيد شنيد.

دانلود آهنگ شهاب مظفری نگاه نکن که بیم منم خوب میشم یه روز| آهنگ | عکس ...

www.fars2download.ir/.../دانلود%20آهنگ%20شهاب%20مظفری%20ن... - Translate this page
دانلود آهنگ شهاب مظفری نگاه نکن که بیم منم خوب میشم یه روز · حقمه عمرمه جونمه این نشد هرکی که خواست شهاب مظفری · اهنگ جدید ... اهنگه منم یه روز خوب میشم از مجید مظفری
ﻧﺨـــﻨﺪ ... ﺍﺷﻚ ﻧﺮﻳــﺰ ... ﺗﺮﺣﻢ ﻧﻜــﻦ ... ... ﻓﻘﻂ ﺭﺩ ﺷﻮ ... می دانی ؟ پایِ دلدادگی که می رسد. باید بگویی هرچه بادا باد ... می خوام بِگَم : اَگِه یِه روز صِدات و نَشنَوَم چِقَدر دِلَم بَرات تَنگ میشِه . . . می خوام بِگَم ... می خوام بِگَم : مِثلِ نَفَسی بَرام اَگِه نَباشی مَنَم نیستَم . . . میخوام بِگَم ... یه نگاه ، یه حرف از تو میادجلوچشمم...... دوباره همه چی .... اینو خوب میدونم... ولی چی کار ...
اما آخه منم یه آدمم .. .. فقط یه آدم.. یکشنبه ۱۳٩٠/٥/٢ساعت ۳:٥٤ ب.ظ توسط باران چکه کن ... چقدر دل ِ آدم میگیره وقتی از خودگذشتگی هاش نادیده گرفته میشه . ... اما با همه بزرگیش این روزها احساس میکنم جایی برایِ احساس های خوب نمونده توی این ... فکر نکن فراموش شدی. .... و گرنه که روز حساب رسی به اعماله و تو داری از من پیش خدا شکایت میکنی.

مرگ یک بار ، شیون یک بار - سایت دکتر شیری

doctorshiri.com/fa/content/3235/مرگ-یک-بار-،-شیون-یک-بار/
Dec 3, 2012 - دختر خوب خودش داره با زبون بی زبونی میگه من بچه هستم از خودت سوال کردی ایا .... درگیرم که مهر منم به دل اون نشسته یا نه، چجوری باید بفهمم. .... داره نگاه میکنه بادوستان حرف میزنم داره گوش میده حالا من چیکار کنم که با من اشنا شه و وارد یه رابطه بشیم ؟ ..... من یه شوهر مهربون و گرم میخواستم اما شوهرم روز به روز داره سرد میشه.

هوائیه حرم

www.yaroghayehmadad.blogfa.com/
ماه محرم که میشه دل تو دلم نیست چشام همش ابریه و بارونی وخیس. غمش من و اخر ... اگه راهیم نکنی از غصه من میمیرم. اخرش یه .... چشماتو وا بکنو منو یه نگاه بکن دوباره زینبتو زهرا جان صدا بکن ..... یه روز به لطف تو ارباب میشم یکی از زائرات برای رفتن کربلا میگیرم از تو من برات ..... خدا خوب میدونه خیلی دوسش دارم میگردن به دورش پدر و مادرم

متن عاشقانه غمناک - مهتاب عشق من

mahtabman.persianblog.ir/tag/متن_عاشقانه_غمناک
زیاد عجلـه نکن . . . یه روز با دلـــت کاری میکنـه کـه دستات بلــــرزه . ... نگاه کن : ببین که کسی دغدغه های بزرگ قلب شکسته ی کوچکمان را نمی داند. و باران همانگونه ... خوب نگاه کن ستاره ی من. اینجا کسی راست نمی ..... دلت اومد توی سالگرد تولدم منو تنها بذاری؟ ..... بعضی وقتا اونقدر زندگیت تلخ میشه که دلت میخواست اصلام به دنیا نمیومدی.

درباره : موزیک ,
بازدید : 631 تاریخ : چهارشنبه 12 آبان 1395 زمان : 14:23 نویسنده : Jon Snow نظرات (0)
مطالب مرتبط
  • دانلود اهنگ کجا رفتی این دیونه بدون تو نمیتونه دانلود اهنگ کجا رفتی این دیونه بدون تو نمیتونه
  • دانلود بمون کنارم لیلا فروهر دانلود بمون کنارم لیلا فروهر
  • دانلود اهنگ دنیامو به نامت زدم هیچوقت نبودی دانلود اهنگ دنیامو به نامت زدم هیچوقت نبودی
  • دانلوداهنگ کاکوباند توفیلم اسپرین دانلوداهنگ کاکوباند توفیلم اسپرین
  • آهنگ امیر کاری به تو مینازم پخش آنلاین آهنگ امیر کاری به تو مینازم پخش آنلاین
  • دانلود اهنگ غروبا که میشه دلم دانلود اهنگ غروبا که میشه دلم
  • دانلود اهنگ حسین فراهانی کاش بدونی دانلود اهنگ حسین فراهانی کاش بدونی
  • دانلود آهنگ مهدی بابایی به نام هرجای دنیا ک باشم دانلود آهنگ مهدی بابایی به نام هرجای دنیا ک باشم
  • دانلود آهنگ هرکی گه دورم بود گریه هامو فهمید دانلود آهنگ هرکی گه دورم بود گریه هامو فهمید
  • اهنگ کردى هم اتاقى اهنگ کردى هم اتاقى
  • ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش

    آمار سایت
  • کل مطالب : 504
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 101
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 312
  • باردید دیروز : 190
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,956
  • بازدید ماه : 4,639
  • بازدید سال : 57,870
  • بازدید کلی : 1,260,700
  • مطالب